Bu sektörde çalışanlar için sürenin insanca koşullara göre düşürülmesi düzenlenmesi iyi olur.Ama tabi bizde kaliteli yapımlar izlemek isteriz,bu da insanları aptallaştırmaya çalışan kapitalist anlayışta çok zor ve ters..