Önce kaliteyi düzeltsinler... Kim kime tecavüz etti kim kimi öldürdü bıktık artık.
Adam gibi yapımlara açız!
Türk dizileri 40 50 dk olurmu sizce
36
●1.978
- 14-01-2011, 23:39:35Üyeliği durduruldu
- 14-01-2011, 23:46:35Üyeliği durdurulduaynen valla.. Değişik diziler lazım ülkeye.animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu Türkiyede bir tane Vampir dizisini bırak filmini görmedim. Vampirlerle ilgili bir dizi çeksin. Bırak onu geçtim..
Fantastik üzerine bir dizi olsa.. Hayaletli Kurtadamlı Vampirli hepsi bir arada olduğu bir dizi çekilse.. Çok para ister ve çok güzel senarist beyni ister saçmalamaması için. Fakat arada böyle yapımlarda lazım..
Aşk-Mafya gibi diziler artık sıktı. - 14-01-2011, 23:50:18asla olmaz..Amerika iş biraz sanata bakar
The walking dead 9 aylık ara verdi(reyting rekorları kırmasına rağmen ve henüz sadece 6 bölüm yayınlanmıştı)
Dexter (her sene sadece 12 bölüm)
True Blood (her sene sadece 12 bölüm)
daha çok var ve hepside 42 dakika
ve hepsi reyting rekorları kırıyor
ama yılda sadece 12 bölüm yapılıyor para basmalarına rağmen
sebeb? adamların sistemi paraya değil kaliteye göre çalışıyor...
Türkiye'de ise sistem paraya indexli
ne kadar köfte misali..ne kadar dakika.... - 14-01-2011, 23:58:25Üyeliği durdurulduTeknoloji mi yok? -Alacak yapımcılar kesinlikle vardır.pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senaryo mu yok? -Dışarıdan satın alın.
Hatta senaryoyu yeni birşey bulmayın dışarıdaki yapımların remakeini yapın yine iyi. Bizde Fatmagül'ü(!) satalım oraya. - 15-01-2011, 20:34:59bende hatırlamıyorum hocam pek vampirli türk filmimiz olduğunu eğer varsa bile hatırlamıyoruzdur ama yapılmadıysada sanırım artık bir tane yapıldı oda berbat edilen serinin devamı olan kutsal damacana dracoulapLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2011, 21:03:25Eposta Aktivasyonu GerekmekteTatlı hayat diye bir dizi vardı, Haluk Bilginer falan oynuyordu.Hatta kanaltürkte eski bölümlerini gösteriyorlar haftaiçi.O da çok güzel bir dizi kaç dakika olduğunu bilmiyorum ama yapımcıları yabancı galiba, dizinin sonunda gösterdikleri kayan yazılardan anlaşıldığı kadarıyla.
Bi lost gibi dizimiz olamadı ya.Döktürseler bi bilim-kurgu ne güzel olur demi
- 15-01-2011, 21:13:04konu o kadar çokki tarih dizisi olarak padişahları ele alıcakalrına yapsalardı battal gazi,malkoç oğlu ,tarkan,kara murat dizisi yada bu karekterlerin hepsinin aynı dizide olduğu ortaya karışık bir dizi yapsalardıDualwarior adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süper olurdu kimse cüneyt arkın,kartal tibet yerini tutamzdı elbet lakin onlar kadar başarılı olcak oyuncularımız mutlaka bu rolere yerleşebilirdi adamlar spartakus yapıyolar falan tarihi olarak ama bizde yok
aslında bu birazda birazda bizm halkımızda bitiyor iş yani herşeyi eleştiryruz dizi izleme sevgimizide kendimiz belirlesek istesek yapımcılar istemseler bile mutlaka yapmak zorunda kalıcakalrdır ama ne halkımız istiyor nede tv kanalları anket düzenliyor ne tür dizi yapılsa izlerlersiniz diye
