Tatlı hayat diye bir dizi vardı, Haluk Bilginer falan oynuyordu.Hatta kanaltürkte eski bölümlerini gösteriyorlar haftaiçi.O da çok güzel bir dizi kaç dakika olduğunu bilmiyorum ama yapımcıları yabancı galiba, dizinin sonunda gösterdikleri kayan yazılardan anlaşıldığı kadarıyla.

Bi lost gibi dizimiz olamadı ya.Döktürseler bi bilim-kurgu ne güzel olur demi