Bence sürelerin uzun olmasının sebebi, bizim insanlarımızın böyle yapımlardan anlıyo olmasıdır. Fox 1-2 sene önce Lost dizisini türkiyede yayınlamaya başladı. 1. sezon'u zar zor izletebildiler. Halbuki bu dizi dünyaca ünlü en iyilerden biridir.
İkinci deneme Star'dan geldi. Prison Break'ı yayınladılar fakat onuda malesef bizim insanımız izleme gereği duymadı..
Muhteşem Yüzyıl diye bir diziye başlandı. İnanın bu dizede savaşa, dövüş sahnelerine ağırlık verselerdi bu dizi tutmazdı, sebebi aşağıda.
Dedikodulu, aşklı, tecavüzlü, sevişmeli, ayrılıklı, acılı, gambazcı türde yapımları 2 saat izlemek bizim insanımıza daha iyi geliyor