• 12-01-2011, 18:44:14
    #10
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...39225746/detay

    Bunu alabilirim

    Yada
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...34861562/detay

    Bunu daha çok düşünüyorum aynı il çünkü hemen görüp alacağım.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...38294277/detay
  • 12-01-2011, 18:45:11
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hazar parana yazık. imkanın varsa birkaç bin tl kredi çek adam gibi birşeyler al.
  • 12-01-2011, 18:46:23
    #12
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hazar parana yazık. imkanın varsa birkaç bin tl kredi çek adam gibi birşeyler al.
    131 alacağım 3.500TL kredi sordum alt katımızda bankacı var verilmez dedi.
  • 12-01-2011, 20:03:28
    #13
    İlanlara Baktım Ortadaki Araç Alınacak Tipte Şirinde Araç
  • 12-01-2011, 20:06:44
    #14
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temiz ruhsatlı, evrakları, sigortası olan direk alayım noter ile üzerime direk bineyim gitsin bulabilir miyim?
    su saydıkların zati araba masrafı eder 2000 be hacı
  • 12-01-2011, 20:30:48
    #15
    Sen 2000 tl ye Motor al
    Bisi Napacan ömrü bitmek üzere
  • 12-01-2011, 20:37:59
    #16
    Üyeliği durduruldu
    inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence 2 bin liralık ak bil al
    +++
    Bis'i aLıp ne yapacaksın 2 ayda 1 emekli maaşından önce bu arabanın motor masraf faturası gelir evine ..

    İstanbul gibi bir yerde anayolda arabayı ite ite götürmek istemezsin galiba..

    üstüne 3-5 bişey kat hiç olmazsa tüplü Tofaş- Şahin alın derim..
  • 12-01-2011, 20:47:17
    #17
    ehliyetin varmı :|
  • 12-01-2011, 20:53:48
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle tavsiye etmem, sadece 2K alacağım var diyerek otomobil alınmaz, araba garajda yatsa bile aylık ister istemez 100 lira masraf çıkarıyor.(Eski model araç). Yani 2K'ya bi araba alayım, 5-10 lira param olunca gaz atıp bineyim hesabına gelmiyor bu işler. Zaten bunu aldığın zaman tüm işini gücünü bırakacaksın sanayici olmaya başlayacaksın.

    Dipnot: Bis gibi araçlara bulaşma derim. 1 sene geç al ama temiz al, alacaksanda Şahin,doğan al hiç değilse bunlar daha güvenli.

    Selametle.