• 12-01-2011, 23:45:45
    #28
    NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Şöyle birşey bakıyorsan sana temiz 2 bine bırakırım hafız.
    Hafız bunla ben okula gidersem bursu keserler
  • 13-01-2011, 00:20:37
    #29
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafız bunla ben okula gidersem bursu keserler
    Ne olacak be hafız.Arabayı satar kendine 131 galerisi açarsın.Burs derdin kalmaz
  • 13-01-2011, 00:24:26
    #30
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen bu araçlara para vereceğime adam akıllı bir motorsiklet alırım
  • 13-01-2011, 07:50:35
    #31
    CABJ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor al motor
    Goztepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen 2000 tl ye Motor al
    Bisi Napacan ömrü bitmek üzere
    madozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam bir motor al bence de. ATV falanda olabiler
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen bu araçlara para vereceğime adam akıllı bir motorsiklet alırım
    Kesinlikle bende motosiklet tavsiye ediyorum


    full çözünürlük http://img15.imageshack.us/img15/6020/sn851832.jpg

    Amaç hız diyorsan ikinci el bi yamaha rx 135 king al o paraya , 160 - 170 koparsın





    yada ikinci el sağlam bi ybr 125 alırsın , adam akıllı gezer arkana bakmazsın

    yada sıfır çin işi bi şeyler alırsın


    nasıl bi şey istediğini söyle ona göre makina bulalım sana

    motor güzeldir bak , 13 senedir üzerindeyim , Allah'ın izniyle ömrümün yettiği kadarda olacağım
  • 13-01-2011, 08:37:56
    #32
    bencede al ferari de bulursun çektirirsin arabayı
  • 13-01-2011, 10:17:59
    #33
    Motor var bende Jawa LEZER
  • 13-01-2011, 12:42:43
    #34
    Bis al bis.
  • 13-01-2011, 13:41:20
    #35
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motor var bende Jawa LEZER
    Lazer güzeldir her ne kadar emekli olma yaşı gelsede taş çıkartır çinlilere
  • 13-01-2011, 13:54:38
    #36
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renault 12 alsam yada Toros
    Kaç yıl boyunca 93 toros kullandım maaşallah gitmicem dediği yer görmedim. Dağa bayıra her yere çıkardım. Üstelik öyle çok pahalı masrafta çıkartmaz. Yılda 2-3 kez sanayiye götürürdüm en fazla yılda 300 TL masraf ederdim. Parçaları ucuzdur. Geçenlerde bir arkadaş opel astra ile duvara çarptı arka stop lambası kırıldı orjinaline 120 tl verdi aldı. Ben zamanında torosla vurmuştum birisine stop lambası kırılmıştı. Almaya gittim ne kadar dedim? 5 TL dediler 3-4 tane aldım kırıldıkça takarım diye Kesinlikle toros tavsiye ederim