HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
renault 12 alsam yada Toros
Kaç yıl boyunca 93 toros kullandım maaşallah gitmicem dediği yer görmedim. Dağa bayıra her yere çıkardım. Üstelik öyle çok pahalı masrafta çıkartmaz. Yılda 2-3 kez sanayiye götürürdüm en fazla yılda 300 TL masraf ederdim. Parçaları ucuzdur. Geçenlerde bir arkadaş opel astra ile duvara çarptı arka stop lambası kırıldı orjinaline 120 tl verdi aldı. Ben zamanında torosla vurmuştum birisine stop lambası kırılmıştı. Almaya gittim ne kadar dedim? 5 TL dediler 3-4 tane aldım kırıldıkça takarım diye Kesinlikle toros tavsiye ederim