inforesim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence 2 bin liralık ak bil al
+++
Bis'i aLıp ne yapacaksın 2 ayda 1 emekli maaşından önce bu arabanın motor masraf faturası gelir evine ..

İstanbul gibi bir yerde anayolda arabayı ite ite götürmek istemezsin galiba..

üstüne 3-5 bişey kat hiç olmazsa tüplü Tofaş- Şahin alın derim..