Kesinlikle tavsiye etmem, sadece 2K alacağım var diyerek otomobil alınmaz, araba garajda yatsa bile aylık ister istemez 100 lira masraf çıkarıyor.(Eski model araç). Yani 2K'ya bi araba alayım, 5-10 lira param olunca gaz atıp bineyim hesabına gelmiyor bu işler. Zaten bunu aldığın zaman tüm işini gücünü bırakacaksın sanayici olmaya başlayacaksın.

Dipnot: Bis gibi araçlara bulaşma derim. 1 sene geç al ama temiz al, alacaksanda Şahin,doğan al hiç değilse bunlar daha güvenli.

Selametle.