En son verdim adamlar dokunmatik paneli bozdu.
Bana diyor ki sonra mağazadan sıfırını alır getirim onda da çalışmıyor panel / menü.
Ekran içeriden nem yapmış nasıl geçer
30
●1.474
- 10-01-2011, 22:41:11
- 10-01-2011, 22:43:13Üyeliği durdurulduR10'a konu aç. Yardım ederler.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2011, 22:46:22Açtım ya olum ciddi bir mantık sorusu sordum sen hala fakir edebiyatı yapıyorsun bari bana yapma ya.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde bu daha çok oldu ya böyle sanki siliyorsun su kalır ya iz onun gibi camda soğuk çok oda ısınıyorda yene artıyor. - 10-01-2011, 22:54:20Başkanla aram bozuk bizim mahalleyi tokiye açıyor evleri yıkacaklar bende bizim dedemin işte ağaç 100 yüz yılın üstünde yaşı koruma kararı çıkartır cam.
, - 10-01-2011, 22:57:25Atarsam görüntü nasıl yansıyacak.BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2011, 22:58:09Üyeliği durdurulduhaklısın. belki de bu sevdadan vazgeçmelisin.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2011, 23:14:06Üyeliği durduruldutelevizyona bağla kasayıHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
