• 10-01-2011, 22:41:11
    #10
    En son verdim adamlar dokunmatik paneli bozdu.

    Bana diyor ki sonra mağazadan sıfırını alır getirim onda da çalışmıyor panel / menü.
  • 10-01-2011, 22:43:13
    #11
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En son verdim adamlar dokunmatik paneli bozdu.

    Bana diyor ki sonra mağazadan sıfırını alır getirim onda da çalışmıyor panel / menü.
    R10'a konu aç. Yardım ederler.
  • 10-01-2011, 22:46:22
    #12
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'a konu aç. Yardım ederler.
    Açtım ya olum ciddi bir mantık sorusu sordum sen hala fakir edebiyatı yapıyorsun bari bana yapma ya.

    Birde bu daha çok oldu ya böyle sanki siliyorsun su kalır ya iz onun gibi camda soğuk çok oda ısınıyorda yene artıyor.
  • 10-01-2011, 22:52:44
    #13
    Reveloper
    Belediyeyi ara tuzlama çalışmaları için yardımcı olurlar.
  • 10-01-2011, 22:54:20
    #14
    Başkanla aram bozuk bizim mahalleyi tokiye açıyor evleri yıkacaklar bende bizim dedemin işte ağaç 100 yüz yılın üstünde yaşı koruma kararı çıkartır cam.
    ,
  • 10-01-2011, 22:56:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    monitörü çöpe atmayı denedin mi?
  • 10-01-2011, 22:57:25
    #16
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monitörü çöpe atmayı denedin mi?
    Atarsam görüntü nasıl yansıyacak.
  • 10-01-2011, 22:58:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atarsam görüntü nasıl yansıyacak.
    haklısın. belki de bu sevdadan vazgeçmelisin.
  • 10-01-2011, 23:14:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atarsam görüntü nasıl yansıyacak.
    televizyona bağla kasayı