R10'a konu aç. Yardım ederler.
Açtım ya olum ciddi bir mantık sorusu sordum sen hala fakir edebiyatı yapıyorsun bari bana yapma ya.
Birde bu daha çok oldu ya böyle sanki siliyorsun su kalır ya iz onun gibi camda soğuk çok oda ısınıyorda yene artıyor.