HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son verdim adamlar dokunmatik paneli bozdu.

Bana diyor ki sonra mağazadan sıfırını alır getirim onda da çalışmıyor panel / menü.
R10'a konu aç. Yardım ederler.