Ekran içeriden nem yapmış nasıl geçer - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ekran içeriden nem yapmış nasıl geçer
30
●
1.474
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ekran içeriden nem yapmış nasıl geçer
1
2
3
4
11-01-2011, 01:02:43
#28
schreck
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fotoğraf makinesiyle kurutmak..
uykusuzluk yüzünden yanlış yazmışım.Yazdığım şaka değil deneyen görür.
11-01-2011, 01:05:29
#29
HazarHizmet
schreck adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
uykusuzluk yüzünden yanlış yazmışım.Yazdığım şaka değil deneyen görür.
Telefonun kamerası olur mu?
11-01-2011, 01:09:24
#30
WebGezgini
Pirinç var bulgur var domates yok
11-01-2011, 01:25:43
#31
CABJ
Kalitesiz pirinç içine koyma ama
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler