• 13-09-2007, 20:46:41
    #28
    Bilgisayar başında olsaydım benimde kolay geçerdi ama çarşı pazar gezince açlık susuzluk.. :S
    İlk günü zor geçirdim ama diğer günlerin kolay geçeceğini düşünüyorum..
  • 13-09-2007, 20:48:25
    #29
    Üyeliği durduruldu
    insan alışınca normal geçiyor
  • 13-09-2007, 20:50:56
    #30
    Üyeliği durduruldu
    acıktım ama şükürler olsun kazasız belasız iftar yaptık.
  • 13-09-2007, 20:53:30
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sahurda 4 simit, 3 bardak su içince kolay geçti
  • 13-09-2007, 21:28:05
    #32
    Üyeliği durduruldu
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylığını veriyor. Ben hiç acıkmadım susamadım.
    Normal bir gün gibi geçiyor. Alışmışım açlığa nede olsa.
    karacoder bunu okuduktan sonra içim parçalandı.yarın iftara bekliyorum kardeş seni buyur gel başımın üstünde yerin var ne var ne yok paylaşır yeriz
  • 13-09-2007, 21:29:44
    #33
    susuzluk beni bozdu
    ama çok şkür kazasız belasız atlattık ilk günü
    kaldı 28
  • 13-09-2007, 21:31:14
    #34
    açıkmadam ve susamadım ama son dakikalara dogru tansiyon düştü bünye alışkın değil ki
    alışıcaz artık
    allah kabul etsin
  • 13-09-2007, 21:40:02
    #35
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acıkmasamda sigarasızlık başıma vurdu önüme gelen herkesi azarladım ramazan ayında insanları kırmamak gerek sanırım bizimki kabul olmayacak o nedenle.

    Kabul olup olmayacağını Allah ım bilirde. Bu dünya kimsenin kalbini kıracak kadar değer verilecek bir yer değil Osman. Dikkat etmen lazım.
  • 13-09-2007, 22:00:38
    #36
    Misafir
    kardeşler askerligini ve guvenlik ile ilgili gorevleri yapan genc arkadaslarımıza dua edelim hem nobet hem egitim hemde oruc çoğu dagda .. ALLAH yardımcısı olsun zorda olanların siz evinizdesiniz en azından