Bilgisayar başında olsaydım benimde kolay geçerdi ama çarşı pazar gezince açlık susuzluk.. :S
İlk günü zor geçirdim ama diğer günlerin kolay geçeceğini düşünüyorum..
kardeşler askerligini ve guvenlik ile ilgili gorevleri yapan genc arkadaslarımıza dua edelim hem nobet hem egitim hemde oruc çoğu dagda .. ALLAH yardımcısı olsun zorda olanların siz evinizdesiniz en azından