Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acıkmasamda sigarasızlık başıma vurdu önüme gelen herkesi azarladım ramazan ayında insanları kırmamak gerek sanırım bizimki kabul olmayacak o nedenle.

Kabul olup olmayacağını Allah ım bilirde. Bu dünya kimsenin kalbini kıracak kadar değer verilecek bir yer değil Osman. Dikkat etmen lazım.