Oruçlu olan arkadaşlar ilk gününüz nasıl geçti. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oruçlu olan arkadaşlar ilk gününüz nasıl geçti.
100
●
5.364
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Oruçlu olan arkadaşlar ilk gününüz nasıl geçti.
1
2
3
4
5
6
7
Son
13-09-2007, 19:37:02
#10
TRN
Ben hemen açık bir market bulmam lazım sahura kadar bi paketi sömürdüm.
Acil sigara almam lazım geliyorum ben hemen
13-09-2007, 19:39:36
#11
Maverick
Allah sigara içenlere sabır versin.
@Surco bırak şu meredi .Yazık etme kendine :P
13-09-2007, 19:44:54
#12
rnmks
Maverick adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah sigara içenlere sabır versin.
@Surco bırak şu meredi .Yazık etme kendine :P
sigara kullanıyorum ama nedense Bütün gün canım sigara çekmedi zaten evdeydim Pc başındaydım ama ne karım acıktı neden sigara çekti cnm
13-09-2007, 19:46:44
#13
Maverick
rainmaks hazır canın sigara çekmemişken bırak bence
13-09-2007, 19:48:18
#14
Erol
Üyeliği durduruldu
Normal bir gün gibi geçti
13-09-2007, 19:49:40
#15
SerSer
Ohh ne karnım doydu ' bugün çok hızlı geçti sahura kadar uyumadım yemeği yedik ezan okundun ufak bi işim vardı bitirdim
ve bi uyudum kalktım saat 14:15
13-09-2007, 19:51:28
#16
yakoSin
Misafir
Maverick adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah sigara içenlere sabır versin.
@Surco bırak şu meredi .Yazık etme kendine :P
Amin aminn kardeş..
Zaten 14:37 de kalktım
sadece sigara da zorlandım
Ama başardım
13-09-2007, 19:53:40
#17
TeXaS
açıkmadım ama biraz susadımıstım
13-09-2007, 19:54:06
#18
Jonturk
Cümlemizin Allah kabul etsin. Bende de hiç sorun olmadı ne acıkma ne su.
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler