yaz yaz ramazan olur mu ya bi tuhaf duygu
Çölün ortasındasın soguk diye bir kavram yok sıcaklık 40 derece ve cıvarı bu şarlarda oruc tutulurmu sence ? tutan var kimmi Mekkede ,medinede yaşayan müslimanlar her yıl dövünmeden tutyorlar. Biz bu yaz olayını fazla abartıyoruz sanırım