Star TV de bir muhabir tarafından sokakta insanlara İstiklâl Marşı'mızın yazarı ve ilk kıtası soruluyor ama ne yazık ki durum vahim.. Alttaki videodan izleyebilirsiniz..
http://www.facebook.com/video/video....53006984748008
nereye gidiyor bu ülke? sorsanız en son çıkan dizileri, en son çıkan albümleri ve hatta o albümlerdeki tüm şarkıları ezbere bilirler. Ama bağlılığımızın en büyük simgelerinden birisi hakkında en ufak bilgi yok..
Yazık, çok yazık.. Ecdad Tarih Yazmış, Evlât Okumaktan Aciz..
İstiklâl Marşı Bu Kadar Mı Zor?
38
●2.102
- 30-12-2010, 18:56:51
- 30-12-2010, 19:57:21İzlerken gülüyorum, vay halimize vay vatandaşın haline diye. Hele ki 50 yaş üstü insanlara soruyorlar, o zaman Atatürk ismi daha çok yaygındı çevrelerinde. Unutuyorlarsa Milli Marşımızı ve İlk Cumhurbaşkanı kimdir sorusunu, cehalettendir.
Allah ıslah eylesin halkımızı. - 30-12-2010, 20:10:25Yazık.. güleyimmi üzülelimmi bilemedim.
Spiker genelde yaşlı insanlara sormus ne bilsin adam ama 30 35 likler bile bilmiyor.
-İstiklal marşını kim yazı?
-Fatih sultan mehmet