• 30-12-2010, 18:56:51
    #1
    Star TV de bir muhabir tarafından sokakta insanlara İstiklâl Marşı'mızın yazarı ve ilk kıtası soruluyor ama ne yazık ki durum vahim.. Alttaki videodan izleyebilirsiniz..
    http://www.facebook.com/video/video....53006984748008
    nereye gidiyor bu ülke? sorsanız en son çıkan dizileri, en son çıkan albümleri ve hatta o albümlerdeki tüm şarkıları ezbere bilirler. Ama bağlılığımızın en büyük simgelerinden birisi hakkında en ufak bilgi yok..
    Yazık, çok yazık.. Ecdad Tarih Yazmış, Evlât Okumaktan Aciz..
  • 30-12-2010, 19:20:43
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Gerçekten yazık. Ben izlerken utandım.
  • 30-12-2010, 19:53:45
    #3
    yaşam şartları okadar kötü olmuş ki insanlar eve bugün ekmek götürecegim düşüncesinde giderek benligimizi kendimizi yitiriyoruz.gittikçe zora gidiyor hayat.çok görmemek lazım
  • 30-12-2010, 19:57:21
    #4
    İzlerken gülüyorum, vay halimize vay vatandaşın haline diye. Hele ki 50 yaş üstü insanlara soruyorlar, o zaman Atatürk ismi daha çok yaygındı çevrelerinde. Unutuyorlarsa Milli Marşımızı ve İlk Cumhurbaşkanı kimdir sorusunu, cehalettendir.

    Allah ıslah eylesin halkımızı.
  • 30-12-2010, 20:00:10
    #5
    Bu devletin başbakanı İstiklal Marşını okuyamıyor, o teyzecim bilemese ne olur.
  • 30-12-2010, 20:05:33
    #6
    Rezillik :@
  • 30-12-2010, 20:10:25
    #7
    Yazık.. güleyimmi üzülelimmi bilemedim.
    Spiker genelde yaşlı insanlara sormus ne bilsin adam ama 30 35 likler bile bilmiyor.

    -İstiklal marşını kim yazı?

    -Fatih sultan mehmet
  • 30-12-2010, 20:18:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Yani dediğin gibi genelde yaşlı kesime sormuş çoğu ilkokul mezunu bile değildir okuma yazma dahi bilmiyo olabilirler.
  • 30-12-2010, 21:03:29
    #9
    Çokta hor görmemek lazım. Sorduklarının çoğu işçi.
    Adamın çalış çalış imanı gevremiş, evdekilere bakacam diye 5 senedir aynı pantolonu giyiyordur Allah bilir. Hafta sonu tatili bile yoktur adamın. Marşı düşünecek halimi kalmış. : )