Türk halkı benliğini kaybediyor her geçen gün ne yazık ki.
Umarım bi silkelenip kendine gelmeyi başarabilir halk...
İstiklâl Marşı Bu Kadar Mı Zor?
38
●2.102
- 30-12-2010, 23:09:56en dogru sozu etmıssın kardes helal olsunAtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2010, 23:11:05Üyeliği durdurulduKardeş o seninde başbakanın şu anda. Siyaseti bulaştırma.JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2010, 23:13:38JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin mi kafanız güzel? Benim mi kafam güzel?
Sana kim demişse yalan demiş, bunu sana diyenlere selamımı söyle.
Adamın 10 numara hatip olduğunu 5 yaşındaki yiğenim biliyor, kendinle ilgili bazı gerçekleri kendine itiraf edip, biran önce kendini geliştirmeli, bilmediklerini öğrenmeli, eksiklerini hiç değil başkalarına dalga konusu olmayacak kadar gidermelisin.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=363415724058 - 30-12-2010, 23:24:02Üyeliği durdurulduYazan arkadaş ne yazacak merak ediyorum cevap olarak.Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Paylaşım için teşekkürler. - 31-12-2010, 00:46:20Az bucuk biliyorlardır artık onuda bilemezler ; http://akhaberci.blogspot.com/2010/1...rs-okunma.html
- 31-12-2010, 00:53:46arkadaşın başbakan dediği sanırım milletvekilleri olucaktı

http://www.youtube.com/watch?v=5wVprVcCBKs

