• 30-12-2010, 22:51:13
    #19
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Türk halkı benliğini kaybediyor her geçen gün ne yazık ki.
    Umarım bi silkelenip kendine gelmeyi başarabilir halk...
  • 30-12-2010, 23:09:56
    #20
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devletin başbakanı İstiklal Marşını okuyamıyor, o teyzecim bilemese ne olur.
    en dogru sozu etmıssın kardes helal olsun
  • 30-12-2010, 23:11:05
    #21
    Üyeliği durduruldu
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en dogru sozu etmıssın kardes helal olsun
    Kardeş o seninde başbakanın şu anda. Siyaseti bulaştırma.
  • 30-12-2010, 23:13:38
    #22
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devletin başbakanı İstiklal Marşını okuyamıyor, o teyzecim bilemese ne olur.
    en dogru sozu etmıssın kardes helal olsun

    AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu devletin başbakanı İstiklal Marşını okuyamıyor, o teyzecim bilemese ne olur.

    Sizin mi kafanız güzel? Benim mi kafam güzel?
    Sana kim demişse yalan demiş, bunu sana diyenlere selamımı söyle.

    Adamın 10 numara hatip olduğunu 5 yaşındaki yiğenim biliyor, kendinle ilgili bazı gerçekleri kendine itiraf edip, biran önce kendini geliştirmeli, bilmediklerini öğrenmeli, eksiklerini hiç değil başkalarına dalga konusu olmayacak kadar gidermelisin.

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=363415724058
  • 30-12-2010, 23:24:02
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin mi kafanız güzel? Benim mi kafam güzel?
    Sana kim demişse yalan demiş, bunu sana diyenlere selamımı söyle.

    Adamın 10 numara hatip olduğunu 5 yaşındaki yiğenim biliyor, kendinle ilgili bazı gerçekleri kendine itiraf edip, biran önce kendini geliştirmeli, bilmediklerini öğrenmeli, eksiklerini hiç değil başkalarına dalga konusu olmayacak kadar gidermelisin.

    http://www.facebook.com/video/video.php?v=363415724058
    Yazan arkadaş ne yazacak merak ediyorum cevap olarak.

    Paylaşım için teşekkürler.
  • 31-12-2010, 00:16:30
    #24
    Bazılarının zoruna gidiyor.
    Bükemediğin eli öpmek gerekiyor.
  • 31-12-2010, 00:46:20
    #25
    Az bucuk biliyorlardır artık onuda bilemezler ; http://akhaberci.blogspot.com/2010/1...rs-okunma.html
  • 31-12-2010, 00:53:46
    #26
    arkadaşın başbakan dediği sanırım milletvekilleri olucaktı


    http://www.youtube.com/watch?v=5wVprVcCBKs
  • 31-12-2010, 01:24:22
    #27
    Ben tüm gün çalışayım.Kira,borç,kredi kartı,veresiye,tüp,erzak......... derdi sırtımda olsun.
    İş çıkışı eve dönerken biri tutup ismimi sorsa çelişkiye düşerim Adamın çocuğu tok değil ki...