Konu
İstiklâl Marşı Bu Kadar Mı Zor?
31-12-2010, 00:53:46
#26
yigit1907
arkadaşın başbakan dediği sanırım milletvekilleri olucaktı
http://www.youtube.com/watch?v=5wVprVcCBKs