Çokta hor görmemek lazım. Sorduklarının çoğu işçi.
Adamın çalış çalış imanı gevremiş, evdekilere bakacam diye 5 senedir aynı pantolonu giyiyordur Allah bilir. Hafta sonu tatili bile yoktur adamın. Marşı düşünecek halimi kalmış. : )