İzlerken gülüyorum, vay halimize vay vatandaşın haline diye. Hele ki 50 yaş üstü insanlara soruyorlar, o zaman Atatürk ismi daha çok yaygındı çevrelerinde. Unutuyorlarsa Milli Marşımızı ve İlk Cumhurbaşkanı kimdir sorusunu, cehalettendir.
Allah ıslah eylesin halkımızı.