• 04-12-2010, 01:42:03
    #1
    Merhaba,
    Kardeşim saat 6 gibi halı saha maçına gitmiş, dönmüş üstünü falan değişmiş çıkmış Trabzon maçını izlemeye, tam saat 9 da evi aradı, baba eve hırsız girmiş dedi. Kız kardeşimle birlikte kalıyorlardı, iki laptopuda almışlar. Olay yeri inceleme falan gelmiş - bir şey bulacaklarıda yok ya - daha yarım saat önce evden çıkmışlar. Bugün böyle 4 eve girmiş hırsızlar. Üstelik kapı o kadar kilitli olmasına ve kapı çok kaliteli olmasına rağmen kapı sanki anahtarla açılmış gibi açılmış, iz miz yok kapıda. Kardeşim başta kilitlemiştim dedi, sonra kafası allak bullak olmuştu, belkide kilitlemedim dedi.

    Laptopların seri numaraları elimizde, bu konuda tecrübeli olan arkadaşlar var mı? Yapabileceğimiz bir şey var mı?
  • 04-12-2010, 01:43:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benimde telefonum çalındı. 4 aylık telefondu. oldukça pahalı...
    geçmiş olsun..
  • 04-12-2010, 02:09:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3 ay önce de bizim eve hırsız girmişti. Ne hikmetse, laptopu değil sadece yanında duran cep telefonumu çalmışlardı. IMEI numarasını aynı gün polise verdim. Henüz bir sonuç yok, olacağını da sanmıyorum. İnşallah laptopunuz ve cep telefonum bulunur
  • 04-12-2010, 03:37:10
    #4
    İnşallah ama polisin pek taktığını sanmıyorum.
  • 04-12-2010, 10:29:06
    #5
    Parmak izi yoksa, etrafta kamera kayıtları yoksa, Polis hırsızı nasıl bulsun ?
    Öyle ortayada yok polis takmazmış , yok sallamazmış gibi laflarda etmeyin..
  • 04-12-2010, 11:20:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parmak izi yoksa, etrafta kamera kayıtları yoksa, Polis hırsızı nasıl bulsun ?
    Öyle ortayada yok polis takmazmış , yok sallamazmış gibi laflarda etmeyin..
    Hocam medyada o kadar dizi yapmasın yahu Polisler herşeyi bulur yok kanıtsız cinayet olmaz fln filan tabii isyan eder arkadaş sonra
  • 04-12-2010, 11:31:35
    #7
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    EFO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah ama polisin pek taktığını sanmıyorum.
    Şu saçma cümleye bir bakarmısın ya. Biraz mantıklı yazılar yazın arkadaşım.
  • 04-12-2010, 11:42:09
    #8
    Laptopların seri numarasıyla beraber üreticilerine başvurun. Makinelerin ehternet kartlarının mac numarasını tespit etsinler. Eğer prof. birilerinin eline düşüp makineleri parçalamazlarsa illaki o makineler internete girecektir. Mac numarasından rahatlıkla tespit ederler.
  • 04-12-2010, 11:44:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi