• 04-12-2010, 11:54:23
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi
    ahahaha
    te allam ya trajikomik
  • 04-12-2010, 12:36:59
    #11
    caGATay_48 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laptopların seri numarasıyla beraber üreticilerine başvurun. Makinelerin ehternet kartlarının mac numarasını tespit etsinler. Eğer prof. birilerinin eline düşüp makineleri parçalamazlarsa illaki o makineler internete girecektir. Mac numarasından rahatlıkla tespit ederler.
    Aynı olay benimde başıma geldi. Mac adresini bulmak için Toshiba'yı aradım, bu numaranın sadece bilgisayarın kutusunun üstünde yazılacağını, kendilerinin bu numarayı veremeyeceklerini (kendileride göremiyorlarmış) söylediler. Bende laptop'un üstüne bi bardak soğuk su içtim.

    Fakat mac numarasına ulaşabilirseniz, savcılığa gidip dilekçe ile başvuruyorsunuz. Savcılık telekoma bu konu ile ilgili yazı gönderiyor. Bu bilgisayardan internete girildiğinde telekom savcılığa bilgi veriyor. Savcı da polisi internete bağlanılan adrese gönderiyor. Böylelikle hırsıza olmasa bile, laptop'a ulaşmış oluyorsunuz.
  • 04-12-2010, 15:14:34
    #12
    BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi
    Hahaha koptum

    Hocam benimde telefonum işyerinden çalınmıştı müşteri gibi girip koşarak uzaklaştı polise telefon açtım 5 dakka sonra adam kapımda mahkeme falan filan derken adam 5 ay yattı çıktı daha öncede sabıkası varmış adam bıçaklama ve öldürmeden 20 ay yatmış minibüsde karşıma dikildi hayatımı mahvettin falan diye bir güzel kavga ettik, kimsede ayıramadı adamdaki tipden dolayı sonra ben bunu yakaladım internet cafede oturdum adam gibi konuştum karşılıklı helallik almaktan başka çare yok
    Yakalansa bile bişey olmaz geçmiş olsun.

    Bu gibi durumlarda karşılaşmamak için sigorta yaptırmanızı tavsiye ederim Senelik 150 200-TL.
  • 04-12-2010, 15:52:49
    #13
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parmak izi yoksa, etrafta kamera kayıtları yoksa, Polis hırsızı nasıl bulsun ?
    Öyle ortayada yok polis takmazmış , yok sallamazmış gibi laflarda etmeyin..
    Doğru düzgün yorum yazacaksınız yazın yazmayacaksınız yazmayın zaten sinirim bozuk! Polisin kendi diyor şikayetçi olmayın bir şey çıkmıyor, bugün girdiğimiz 7. ev bu, yakalıyoruz, savcılık salıyor biz yakalamaktan bıktık onlar salmaktan bıkmadı diyor. Boşuna mı diyoruz poliste isteksiz diye.

    Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha koptum

    Hocam benimde telefonum işyerinden çalınmıştı müşteri gibi girip koşarak uzaklaştı polise telefon açtım 5 dakka sonra adam kapımda mahkeme falan filan derken adam 5 ay yattı çıktı daha öncede sabıkası varmış adam bıçaklama ve öldürmeden 20 ay yatmış minibüsde karşıma dikildi hayatımı mahvettin falan diye bir güzel kavga ettik, kimsede ayıramadı adamdaki tipden dolayı sonra ben bunu yakaladım internet cafede oturdum adam gibi konuştum karşılıklı helallik almaktan başka çare yok
    Yakalansa bile bişey olmaz geçmiş olsun.

    Bu gibi durumlarda karşılaşmamak için sigorta yaptırmanızı tavsiye ederim Senelik 150 200-TL.
    Bakın adam hem adam yaralamış, hem adam öldürmüş, hem hırsızlık yapmış ve 20 AY! yatmış. Gelip polis bundan sonra bizim kıçı kırık 2 laptop için mi uğraşcak.
  • 04-12-2010, 16:04:30
    #14
    BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi
    hahaha
  • 04-12-2010, 16:22:05
    #15
    BoRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi
    Eheuheuehueh

    Laptoplar İçinde; İlgili Merceklere Başvurun..
    Size Özellikle Sahibinden gg tarzı alışveriş sitelere sürekli bakının.. Hırsızlar laptoplardan elbet bitanesini satmak isteyecektir.
  • 04-12-2010, 16:26:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Bencede emliyeti suclamayin suclancak biri varsa önce devlettir bunlar neden hırsızlık yapiyo neden iş verilmiyo gibi düşünmeniz daha iyi olurdu
  • 04-12-2010, 16:31:31
    #17
    torosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede emliyeti suclamayin suclancak biri varsa önce devlettir bunlar neden hırsızlık yapiyo neden iş verilmiyo gibi düşünmeniz daha iyi olurdu
    Ya zaten polisi suçladığım falan yok, poliste isteksiz yazdım, adam nasıl istekli olsun her gün aynı adamlarla uğraşıyor. Ben demiş miyim laptopları polis çaldı, hırsızlarla ortak diye? Polislerin kendi diyor aynı adamları içerik tıkmaktan bıktık diye. Burada polisi suçlayan nasıl bir ifade var anlayamıyorum. Polisin kendi diyor şikayetçi olmayın çözülmez diye.
  • 05-12-2010, 07:50:19
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Eve ruhsatlı silah al...
    Polis bişey yapamaz geri salıyolar...