Bencede emliyeti suclamayin suclancak biri varsa önce devlettir bunlar neden hırsızlık yapiyo neden iş verilmiyo gibi düşünmeniz daha iyi olurdu
Ya zaten polisi suçladığım falan yok, poliste isteksiz yazdım, adam nasıl istekli olsun her gün aynı adamlarla uğraşıyor. Ben demiş miyim laptopları polis çaldı, hırsızlarla ortak diye? Polislerin kendi diyor aynı adamları içerik tıkmaktan bıktık diye. Burada polisi suçlayan nasıl bir ifade var anlayamıyorum. Polisin kendi diyor şikayetçi olmayın çözülmez diye.