Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu

Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi
Hahaha koptum
Hocam benimde telefonum işyerinden çalınmıştı müşteri gibi girip koşarak uzaklaştı polise telefon açtım 5 dakka sonra adam kapımda mahkeme falan filan derken adam 5 ay yattı çıktı daha öncede sabıkası varmış adam bıçaklama ve öldürmeden 20 ay yatmış minibüsde karşıma dikildi hayatımı mahvettin falan diye bir güzel kavga ettik, kimsede ayıramadı adamdaki tipden dolayı sonra ben bunu yakaladım internet cafede oturdum adam gibi konuştum karşılıklı helallik almaktan başka çare yok

Yakalansa bile bişey olmaz geçmiş olsun.
Bu gibi durumlarda karşılaşmamak için sigorta yaptırmanızı tavsiye ederim Senelik 150 200-TL.