Ben telefonu çaldırdım sandım . O IMEI Kodumudur nedir onu Savcılığa verdim. Sinyal gelirse size ulaşılır dedi. DAHA Sonra 6 ay kadar sonra evde buldum telefonu Şuan aynı hattı kullanıyorum daha bir allahın kulu gelip bana Bu telefon ne demedi