3 ay önce de bizim eve hırsız girmişti. Ne hikmetse, laptopu değil sadece yanında duran cep telefonumu çalmışlardı. IMEI numarasını aynı gün polise verdim. Henüz bir sonuç yok, olacağını da sanmıyorum. İnşallah laptopunuz ve cep telefonum bulunur