yaburda zaten arabası olan sanki padişah o derece vergi var. 51bin euro ya abd satışı olan 60 saniyeyi izleyenler warsa bilir 1967 shelby gt 500 var. buraya geince araba kadarda vergisi oluyor. gelde al arabayı. + birde motor büyüklüğüne inanılmaz vergi var. Türkiyede zaten o yzden 2.0 dan yukarı motor yok. Ulan bırakın millet teknolojinin nimetlerinden faydalansın yok bilader yok olmicak bizim baştakiler
sadece plaka ile bitse keşke. vergisi gümrük parası vs vs bir çok şey var zaten öle bir şey olsa herkez yurtdısından araç getirir türkiyede ucuza satar ama göründüğü gibi değil çok masrafları çıkıyor hal böyle olunca kimse uğraşmıyor türkiyede gümrük kalkıcakdı bi aralar şu gümrük fiyatlarıda kalksa oto pazarı ve bir çok alanda rahatlama olur adam yurtdışında lüks araçlara bizim burda Q6 lara verdiğimiz parayı veriyor. ferrariyi adam keyfi parçalıyor çünkü 131 değerinde