• 16-11-2010, 20:23:37
    #10
    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    getirebiliyorsan bana getir bir tane 12000 veriyim helalinden
    piyasası 25 bin lira diyorum
    bu işe girersem 18 binden aşağı satmam ki
  • 17-11-2010, 00:18:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasası 25 bin lira diyorum
    bu işe girersem 18 binden aşağı satmam ki
    sen o aracı türkiyeye getirdiğinde türk plaka vs vs aldığın fiyatamı mal ediceğini zannediyorsun ?
  • 17-11-2010, 00:21:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Almanya'da 6500 Lira bile pahalı o arabaya
  • 17-11-2010, 00:39:39
    #13
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen o aracı türkiyeye getirdiğinde türk plaka vs vs aldığın fiyatamı mal ediceğini zannediyorsun ?
    o da varda. plaka olayı 400 liraya halloluyor.
  • 17-11-2010, 00:43:15
    #14
    yaburda zaten arabası olan sanki padişah o derece vergi var. 51bin euro ya abd satışı olan 60 saniyeyi izleyenler warsa bilir 1967 shelby gt 500 var. buraya geince araba kadarda vergisi oluyor. gelde al arabayı. + birde motor büyüklüğüne inanılmaz vergi var. Türkiyede zaten o yzden 2.0 dan yukarı motor yok. Ulan bırakın millet teknolojinin nimetlerinden faydalansın yok bilader yok olmicak bizim baştakiler
  • 17-11-2010, 01:32:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Almanya' da bu arabayı çarşıya sokamazsın yasak. Almanların gözünce bu hacı murat iş görmez puanı düşük çarşıya giremezsin cezası var.
  • 17-11-2010, 09:32:57
    #16
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasası 25 bin lira diyorum
    bu işe girersem 18 binden aşağı satmam ki
    20 veriyorum gönder bi tane
  • 17-11-2010, 09:47:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o da varda. plaka olayı 400 liraya halloluyor.
    sadece plaka ile bitse keşke. vergisi gümrük parası vs vs bir çok şey var zaten öle bir şey olsa herkez yurtdısından araç getirir türkiyede ucuza satar ama göründüğü gibi değil çok masrafları çıkıyor hal böyle olunca kimse uğraşmıyor türkiyede gümrük kalkıcakdı bi aralar şu gümrük fiyatlarıda kalksa oto pazarı ve bir çok alanda rahatlama olur adam yurtdışında lüks araçlara bizim burda Q6 lara verdiğimiz parayı veriyor. ferrariyi adam keyfi parçalıyor çünkü 131 değerinde
  • 17-11-2010, 11:33:43
    #18
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferrariyi adam keyfi parçalıyor çünkü 131 değerinde
    Vur dediysek öldür demedik yav. :)