yaburda zaten arabası olan sanki padişah o derece vergi var. 51bin euro ya abd satışı olan 60 saniyeyi izleyenler warsa bilir 1967 shelby gt 500 var. buraya geince araba kadarda vergisi oluyor. gelde al arabayı. + birde motor büyüklüğüne inanılmaz vergi var. Türkiyede zaten o yzden 2.0 dan yukarı motor yok. Ulan bırakın millet teknolojinin nimetlerinden faydalansın yok bilader yok olmicak bizim baştakiler