o da varda. plaka olayı 400 liraya halloluyor.
sadece plaka ile bitse keşke. vergisi gümrük parası vs vs bir çok şey var zaten öle bir şey olsa herkez yurtdısından araç getirir türkiyede ucuza satar ama göründüğü gibi değil çok masrafları çıkıyor hal böyle olunca kimse uğraşmıyor türkiyede gümrük kalkıcakdı bi aralar şu gümrük fiyatlarıda kalksa oto pazarı ve bir çok alanda rahatlama olur adam yurtdışında lüks araçlara bizim burda Q6 lara verdiğimiz parayı veriyor. ferrariyi adam keyfi parçalıyor çünkü 131 değerinde