By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasası 25 bin lira diyorum
bu işe girersem 18 binden aşağı satmam ki
sen o aracı türkiyeye getirdiğinde türk plaka vs vs aldığın fiyatamı mal ediceğini zannediyorsun ?