• 08-11-2010, 18:48:19
    #10
    Aramızdan Ayrılanlar....
    gkhnfnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Toledo hayvan barınaklarına da bakmanı tavsiye ederim
    Vallahi hocam bu zamana kadar 5 den fazla köpeğim oldu 3 ü öldü Allah rahmet eylesin..

    2 sinide çok sevdiğim arkadaşlarıma vermiştim kaybetmişlerdi Gece rüyalarıma dahi giriyorlardı

    Bu sefer aldığım yoldaşımı kimseye vermiyeceğim..Gerçekten onu sahiplenirsiniz sizi çok seviyor
  • 08-11-2010, 21:27:33
    #11
    realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orda ücretsiz yazıyor, sahibini arıyorsunuz size fiyat çekiyor sahibinden.com hayvan satışını yasakladığı için bu tarz sahiplenme falan yazıyorlar.
    Aynen, Hatta adamla telefonu açtığı an fiyat çekiyor
  • 08-11-2010, 21:30:25
    #12
    annem vururur beni kedi getirim diyorum sende onla beraber gidersin diyo
  • 08-11-2010, 22:42:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende sanırım hayvan sevgısı yok, evde kedim olmasa ben alırdım..
    ya bi bırak hocam ya hayvan sevgisinin en kralı var bende 4 tane köpek büyüttüm 1-2-3-4 yaşları olmak üzere annesinin altından alıp sayısız kuş besledim 1 tane kedi besledim uzunca bir süre kaplumbağ besledim ve hayvanat bahçesine verdim 4 metre uzunluğunda akvaryum vardı sayıyız balık besledim sayısız civciz besledim daha aklıma gelmeyen bir sürü şey yılan bile beslediğimi biliyorum şuan evde 2 tane su kablumbagsı ve 2 tane kuş var hayvan sevgısı olup olmadığını bilmem anlatabildim mi ama bu fareyi sevmiyorum iğreniyorum dükkanda alt kattan çıkıyor koskoca bişey iğreniyorum resmen