ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sende sanırım hayvan sevgısı yok, evde kedim olmasa ben alırdım..
ya bi bırak hocam ya hayvan sevgisinin en kralı var bende 4 tane köpek büyüttüm 1-2-3-4 yaşları olmak üzere annesinin altından alıp sayısız kuş besledim 1 tane kedi besledim uzunca bir süre kaplumbağ besledim ve hayvanat bahçesine verdim 4 metre uzunluğunda akvaryum vardı sayıyız balık besledim sayısız civciz besledim daha aklıma gelmeyen bir sürü şey yılan bile beslediğimi biliyorum şuan evde 2 tane su kablumbagsı ve 2 tane kuş var hayvan sevgısı olup olmadığını bilmem anlatabildim mi ama bu fareyi sevmiyorum iğreniyorum dükkanda alt kattan çıkıyor koskoca bişey iğreniyorum resmen