gkhnfnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Toledo hayvan barınaklarına da bakmanı tavsiye ederim
Vallahi hocam bu zamana kadar 5 den fazla köpeğim oldu 3 ü öldü Allah rahmet eylesin..

2 sinide çok sevdiğim arkadaşlarıma vermiştim kaybetmişlerdi Gece rüyalarıma dahi giriyorlardı

Bu sefer aldığım yoldaşımı kimseye vermiyeceğim..Gerçekten onu sahiplenirsiniz sizi çok seviyor