• 08-11-2010, 12:48:01
    #1
    Arkadaşlar az önce rast geldim Ve açıkcası içim gitti. Fakat ne yazık ki benim sahiplenme şansım yok Aile bireylerim barındırmazlar

    Fakat buradan belki birileri sahiplenmek ve kendine yeni bir dost edinmek isterler diye bilgi amaçlı açıyorum bu konuyu




    Resimlerde gördüğünüz Rex türü ve Amerikada kobay olarakda kullanılan bu "evcil" fareler ücretsiz olarak sahiplerini bekliyorlar.

    Bende eski bi hamster sahibi olarak, hamsterların ne kadar yabani olduğunu biliyorum, 2 ay evcilleştiremeden öldü yavrum
    Fakat bunlar hem daha sıcak kanlı insanlara hemde size direk evcil olarak geliyorlar...

    Alıntı
    Fareler bu kadar mı? sevimli olur.Siz ne yiyorsanız sadece onu yerler. Kafeslerinde sadece kuma çiş yaparlar.Kafesinde kedi kumu varsa kesinlikle koku yoktur. İnsana alışık olarak teslim edilecektir. Elinizde ve omuzunuzda istediğiniz yere sizle gelmeye hazırdırlar. Hamsterlar gibi yabani olmayıp- evinizde kedi gibide besleyebilirsiniz. O sadece sizin peşinizdedir.
    İnanın hiç bir zaman tiksinmeyeceksiniz. Çok temizler.
    Çok sevimliler. Bakımları çok çok kolay.
    ÇOCUKLARINIZI BU SEVGİDEN (HAYVAN SEVGİSİNDEN) MAHRUM ETMEYİNİZ. Tamamen sahiplendirmek için ilana koyulmuştur.
    TAMAMEN İNSANA ALIŞIKTIRLAR

    REXRAT TÜRÜ İNSANA EN YAKIN VE EĞİTİLEBİLİR BİR TÜRDÜR.




    Bende istiyorum diyorsanız;
    http://www.sahibinden.com/ilan/hayva...33267913/detay

    Sahiplenen olursa haber versin burdan
  • 08-11-2010, 13:20:31
    #2
    Aramızdan Ayrılanlar....
    Ah varya evdekiler korkmasa alırdım..

    Çok tatlı birşey insanın yiyesi geliyor
  • 08-11-2010, 15:00:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu beslenir mi ya ben gördugum zaman tüylerim diken diken oluo bu hayvandan bide besliyormusunuz siz bu iğrenç yaratığı
  • 08-11-2010, 15:48:00
    #4
    CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu beslenir mi ya ben gördugum zaman tüylerim diken diken oluo bu hayvandan bide besliyormusunuz siz bu iğrenç yaratığı
    Sende sanırım hayvan sevgısı yok, evde kedim olmasa ben alırdım..
  • 08-11-2010, 15:53:42
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Çoook tatlı ama büyükleri kötü oluyor
  • 08-11-2010, 16:07:18
    #6
    Sahibinden.com da bunun dışında da bir çok kedi-köpek-tavşan vb evcil hayvan ücretsiz sahibini arıyor. Sahibinden.com dışında da hayvan barınaklarına giderek orada ki sahipsiz hayvanlara siz sahip çıkabilirsiniz.
  • 08-11-2010, 18:16:02
    #7
    Aramızdan Ayrılanlar....
    gkhnfnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahibinden.com da bunun dışında da bir çok kedi-köpek-tavşan vb evcil hayvan ücretsiz sahibini arıyor. Sahibinden.com dışında da hayvan barınaklarına giderek orada ki sahipsiz hayvanlara siz sahip çıkabilirsiniz.
    Hemen köpek için bakacağım hocam Bayadır kendime bir yoldaş arıyorum
  • 08-11-2010, 18:30:21
    #8
    Orda ücretsiz yazıyor, sahibini arıyorsunuz size fiyat çekiyor sahibinden.com hayvan satışını yasakladığı için bu tarz sahiplenme falan yazıyorlar.
  • 08-11-2010, 18:36:19
    #9
    @Toledo hayvan barınaklarına da bakmanı tavsiye ederim