Ve açıkcası içim gitti. Fakat ne yazık ki benim sahiplenme şansım yok
Aile bireylerim barındırmazlar 
Fakat buradan belki birileri sahiplenmek ve kendine yeni bir dost edinmek isterler diye bilgi amaçlı açıyorum bu konuyu


Resimlerde gördüğünüz Rex türü ve Amerikada kobay olarakda kullanılan bu "evcil" fareler ücretsiz olarak sahiplerini bekliyorlar.
Bende eski bi hamster sahibi olarak, hamsterların ne kadar yabani olduğunu biliyorum, 2 ay evcilleştiremeden öldü yavrum

Fakat bunlar hem daha sıcak kanlı insanlara hemde size direk evcil olarak geliyorlar...
Alıntı
Bende istiyorum diyorsanız;
http://www.sahibinden.com/ilan/hayva...33267913/detay
Sahiplenen olursa haber versin burdan