Arkadaşlar az önce rast geldim

Ve açıkcası içim gitti. Fakat ne yazık ki benim sahiplenme şansım yok

Aile bireylerim barındırmazlar
Fakat buradan belki birileri sahiplenmek ve kendine yeni bir dost edinmek isterler diye bilgi amaçlı açıyorum bu konuyu
Resimlerde gördüğünüz Rex türü ve Amerikada kobay olarakda kullanılan bu
"evcil" fareler ücretsiz olarak sahiplerini bekliyorlar.
Bende eski bi hamster sahibi olarak, hamsterların ne kadar yabani olduğunu biliyorum, 2 ay evcilleştiremeden öldü yavrum

Fakat bunlar hem daha sıcak kanlı insanlara hemde size direk evcil olarak geliyorlar...
Alıntı
Fareler bu kadar mı? sevimli olur.Siz ne yiyorsanız sadece onu yerler. Kafeslerinde sadece kuma çiş yaparlar.Kafesinde kedi kumu varsa kesinlikle koku yoktur. İnsana alışık olarak teslim edilecektir. Elinizde ve omuzunuzda istediğiniz yere sizle gelmeye hazırdırlar.

Hamsterlar gibi yabani olmayıp- evinizde kedi gibide besleyebilirsiniz. O sadece sizin peşinizdedir.
İnanın hiç bir zaman tiksinmeyeceksiniz. Çok temizler.
Çok sevimliler. Bakımları çok çok kolay.
ÇOCUKLARINIZI BU SEVGİDEN (HAYVAN SEVGİSİNDEN) MAHRUM ETMEYİNİZ. Tamamen sahiplendirmek için ilana koyulmuştur.
TAMAMEN İNSANA ALIŞIKTIRLAR
REXRAT TÜRÜ İNSANA EN YAKIN VE EĞİTİLEBİLİR BİR TÜRDÜR.
Bende istiyorum diyorsanız;
http://www.sahibinden.com/ilan/hayva...33267913/detay
Sahiplenen olursa haber versin burdan