çalışcam diyorumda ertesi gün vize gelene kadar olmicak galiba
34
●17.545

2 sayfa notu 6 saatte çıkarabilirsiniz mesela, yada not çıkardıktan sonra gidip yatabilirsiniz 
meslek lisesi çıkışlıyım 2007 yılında okula girdim sayısal-1 o kadar kolayki çalışmaya gerek yoktu. Ama üniversitede öyle değilmiş anladım
Bu yüzden 4. senemde hala 1,8 i geçemedim
Israrla çalışmayacağım derslerime ne geçebilirsek artık . Okuldan nefret ediyorum ama öğretmen olacağım ironiye bak