• 31-10-2010, 22:24:19
    #28
    sonumuz pek hayırlı gözükmüyor bakalım.

    çalışcam diyorumda ertesi gün vize gelene kadar olmicak galiba
  • 31-10-2010, 22:52:12
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine bir gece de 100 sayfayı, 2.5 sayfaya tıkıştırmanın gururuyla bir vizeye doğru yola koyuluyoruz.

    vizesi başlayan arkadaşlara da başarılar bu arada
    bende aynı yöntemi kullanıyorum. sınavdan önce tüm notları baştan sona 1-2 sayfaya sıkıştırıyorum sonra onlara çalışıyorum.
  • 31-10-2010, 23:01:53
    #30
    bilgisayar uygulamalı programlama sınavlarına nasıl çalışılır? var mı önerileri olan?
  • 31-10-2010, 23:04:22
    #31
    sınavdan 1 gün önce çalış süper taktiktir, ben hep öyle yapıyorum
  • 01-11-2010, 00:01:48
    #32
    FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende aynı yöntemi kullanıyorum. sınavdan önce tüm notları baştan sona 1-2 sayfaya sıkıştırıyorum sonra onlara çalışıyorum.
    vakit kalırsa demek lazım

    2 arkadaş yanyana gelip beraber not çıkarmaya çalışıyorsanız, gerçek çok zor oluyor 2 sayfa notu 6 saatte çıkarabilirsiniz mesela, yada not çıkardıktan sonra gidip yatabilirsiniz

    ancak konuyu açan arkadaşa tavsiyem, sakın ola bir başkasıyla çalışmaya kalkma. geçen sene boşver yatalım diyenlere uyarak, 4 sınava girmedim sırf bu sebepten.
  • 01-11-2010, 00:19:38
    #33
    devils adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteye ders çalışmadan mı girdin
    Vallaha çalışmadan girdim meslek lisesi çıkışlıyım 2007 yılında okula girdim sayısal-1 o kadar kolayki çalışmaya gerek yoktu. Ama üniversitede öyle değilmiş anladım Bu yüzden 4. senemde hala 1,8 i geçemedim Israrla çalışmayacağım derslerime ne geçebilirsek artık . Okuldan nefret ediyorum ama öğretmen olacağım ironiye bak
  • 01-11-2010, 02:08:11
    #34
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha çalışmadan girdim meslek lisesi çıkışlıyım 2007 yılında okula girdim sayısal-1 o kadar kolayki çalışmaya gerek yoktu. Ama üniversitede öyle değilmiş anladım Bu yüzden 4. senemde hala 1,8 i geçemedim Israrla çalışmayacağım derslerime ne geçebilirsek artık . Okuldan nefret ediyorum ama öğretmen olacağım ironiye bak
    Lisedeyken çalışmadan da geçiliyodu, üniversitede çalışsanda geçilmiyor.
  • 03-11-2010, 12:56:32
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Sınavlara başlamadan 2-3 hafta önce yavaştan yavaştan notlar çıkartırım her dersten, ders zamanı geldiğinde daha rahat oluyor.