üniversiteye ders çalışmadan mı girdin
Vallaha çalışmadan girdim

meslek lisesi çıkışlıyım 2007 yılında okula girdim sayısal-1 o kadar kolayki çalışmaya gerek yoktu. Ama üniversitede öyle değilmiş anladım

Bu yüzden 4. senemde hala 1,8 i geçemedim

Israrla çalışmayacağım derslerime ne geçebilirsek artık . Okuldan nefret ediyorum ama öğretmen olacağım ironiye bak