FreeZe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende aynı yöntemi kullanıyorum. sınavdan önce tüm notları baştan sona 1-2 sayfaya sıkıştırıyorum sonra onlara çalışıyorum.
vakit kalırsa demek lazım

2 arkadaş yanyana gelip beraber not çıkarmaya çalışıyorsanız, gerçek çok zor oluyor 2 sayfa notu 6 saatte çıkarabilirsiniz mesela, yada not çıkardıktan sonra gidip yatabilirsiniz

ancak konuyu açan arkadaşa tavsiyem, sakın ola bir başkasıyla çalışmaya kalkma. geçen sene boşver yatalım diyenlere uyarak, 4 sınava girmedim sırf bu sebepten.