duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallaha çalışmadan girdim meslek lisesi çıkışlıyım 2007 yılında okula girdim sayısal-1 o kadar kolayki çalışmaya gerek yoktu. Ama üniversitede öyle değilmiş anladım Bu yüzden 4. senemde hala 1,8 i geçemedim Israrla çalışmayacağım derslerime ne geçebilirsek artık . Okuldan nefret ediyorum ama öğretmen olacağım ironiye bak
Lisedeyken çalışmadan da geçiliyodu, üniversitede çalışsanda geçilmiyor.