• 25-10-2010, 17:43:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Kalçamın az üstünde ağrı var herhalde kuyruk sokumu denilen yer hareket ederken batıyor gibi oluyor çok zor hareket ediyorum. 4 ayda 3. kez tekrarlardı. Daha önce bu durumla karşılaşan var mı ve doktora gidersem ben hangi bölüme gidicem ve orayı nasıl tanıtıcam.
  • 25-10-2010, 20:14:26
    #2
    Kardeşim geç kalmadan doktora gitsen ya
  • 25-10-2010, 21:38:36
    #3
    oturduğunuzda bir batma hissediyorsanız kıl dönmesi olabilir.doktor'a gitmenizde fayda var.aynı sorun bende de olmuştu.ben genel cerrahi bölümüne gitmiştim.
  • 25-10-2010, 21:42:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Disk kemikleri zorlanıyor galiba benimde oluyordu fizik tedavi bölümüne gideceksin kardeş sırtına masaj yaptırma kimseyi çıkartma hırtlayıp hurtlamasn belki yorumumu okuduğunda güleceksin ben zamanında doktora gitmedim sonra çok çektim
  • 25-10-2010, 22:37:01
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beyin cerrahına gitmen gerekiyor bence , bel fıtığı felan olabilir .
  • 26-10-2010, 01:01:03
    #6
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalçamın az üstünde ağrı var herhalde kuyruk sokumu denilen yer hareket ederken batıyor gibi oluyor çok zor hareket ediyorum. 4 ayda 3. kez tekrarlardı. Daha önce bu durumla karşılaşan var mı ve doktora gidersem ben hangi bölüme gidicem ve orayı nasıl tanıtıcam.

    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyin cerrahına gitmen gerekiyor bence , bel fıtığı felan olabilir .
    ne beyin cerrahı be


    Dostum fizik tedaviye gideceksin ya da ortopediye ama fizik tedavi daha iyidir...

    Dostum fıtığa benzemiyor fıtık 4. ve 5. omurda olur..Senin ki sanki bel kayması gibi... Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu


    Geçmiş olsun kardeşim...
  • 26-10-2010, 12:20:00
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Nereye gideceğimi bilmiyordum. Fizik tedaviye uğrayayım. 29 Ekimde çalışırlar mı?
  • 26-10-2010, 12:22:43
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereye gideceğimi bilmiyordum. Fizik tedaviye uğrayayım. 29 Ekimde çalışırlar mı?
    Resmi tatil çalışmazlar
  • 26-10-2010, 12:27:33
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne beyin cerrahı be


    Dostum fizik tedaviye gideceksin ya da ortopediye ama fizik tedavi daha iyidir...

    Dostum fıtığa benzemiyor fıtık 4. ve 5. omurda olur..Senin ki sanki bel kayması gibi... Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu


    Geçmiş olsun kardeşim...
    beyin cerrahı bu konulara bakar. bel fıtığı teşhisi için bel mr çekiliyor çünkü.