ne beyin cerrahı be
Dostum fizik tedaviye gideceksin ya da ortopediye ama fizik tedavi daha iyidir...
Dostum fıtığa benzemiyor fıtık 4. ve 5. omurda olur..Senin ki sanki bel kayması gibi...

Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu
Geçmiş olsun kardeşim...
beyin cerrahı bu konulara bakar. bel fıtığı teşhisi için bel mr çekiliyor çünkü.