Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne beyin cerrahı be


Dostum fizik tedaviye gideceksin ya da ortopediye ama fizik tedavi daha iyidir...

Dostum fıtığa benzemiyor fıtık 4. ve 5. omurda olur..Senin ki sanki bel kayması gibi... Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu


Geçmiş olsun kardeşim...
beyin cerrahı bu konulara bakar. bel fıtığı teşhisi için bel mr çekiliyor çünkü.