Kalçamın az üstünde ağrı var herhalde kuyruk sokumu denilen yer hareket ederken batıyor gibi oluyor çok zor hareket ediyorum. 4 ayda 3. kez tekrarlardı. Daha önce bu durumla karşılaşan var mı ve doktora gidersem ben hangi bölüme gidicem ve orayı nasıl tanıtıcam.