Kalçamın az üstünde ağrı var herhalde kuyruk sokumu denilen yer hareket ederken batıyor gibi oluyor çok zor hareket ediyorum. 4 ayda 3. kez tekrarlardı. Daha önce bu durumla karşılaşan var mı ve doktora gidersem ben hangi bölüme gidicem ve orayı nasıl tanıtıcam.
Beyin cerrahına gitmen gerekiyor bence , bel fıtığı felan olabilir .
ne beyin cerrahı be
Dostum fizik tedaviye gideceksin ya da ortopediye ama fizik tedavi daha iyidir...
Dostum fıtığa benzemiyor fıtık 4. ve 5. omurda olur..Senin ki sanki bel kayması gibi...

Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu
Geçmiş olsun kardeşim...