Bel ağrısı
15
●959
- 25-10-2010, 17:43:01Üyeliği durdurulduKalçamın az üstünde ağrı var herhalde kuyruk sokumu denilen yer hareket ederken batıyor gibi oluyor çok zor hareket ediyorum. 4 ayda 3. kez tekrarlardı. Daha önce bu durumla karşılaşan var mı ve doktora gidersem ben hangi bölüme gidicem ve orayı nasıl tanıtıcam.
- 25-10-2010, 21:38:36oturduğunuzda bir batma hissediyorsanız kıl dönmesi olabilir.doktor'a gitmenizde fayda var.aynı sorun bende de olmuştu.ben genel cerrahi bölümüne gitmiştim.
- 25-10-2010, 21:42:25Üyeliği durdurulduDisk kemikleri zorlanıyor galiba benimde oluyordu fizik tedavi bölümüne gideceksin kardeş sırtına masaj yaptırma kimseyi çıkartma hırtlayıp hurtlamasn belki yorumumu okuduğunda güleceksin ben zamanında doktora gitmedim sonra çok çektim
- 26-10-2010, 01:01:03Ahmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne beyin cerrahı beSanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum fizik tedaviye gideceksin ya da ortopediye ama fizik tedavi daha iyidir...
Dostum fıtığa benzemiyor fıtık 4. ve 5. omurda olur..Senin ki sanki bel kayması gibi...
Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu
Geçmiş olsun kardeşim... - 26-10-2010, 12:22:43Üyeliği durdurulduResmi tatil çalışmazlarAhmet94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2010, 12:27:33beyin cerrahı bu konulara bakar. bel fıtığı teşhisi için bel mr çekiliyor çünkü.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bel düzleşmesi de olabilir...Sen en iyisi git fizik tedavi doktoruna böyle böyle de mr çeker tam kesin teşhis etmiş olur ne olduğunu