Anket Bir benzin istasyonunda sizin için hangisi DAHA önemli?
Toplam Katılımcı Sayısı: 34
Bir benzin istasyonunda sizin için hangisi DAHA önemli?
Güleryüzlü, alakalı personel
%23,53 (8 Oy)
Kaliteli ve sorunsuz hizmet/ürün
%52,94 (18 Oy)
Promosyonlar
%23,53 (8 Oy)
  • 25-10-2010, 14:26:49
    #19
    Anafor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben anketi oylamadım ve sürekli alışveriş yaptığım yer zaten promosyon veriyor. Mesela geçen sene 100 liralık benzin alana bardak hediye ediyordu, ben ise ayda en fazla 200 lira civarı bardak alırken, adamlar bana bir takım (6 adet) bardak hediye etti.

    Ama senin asıl sormak istediğine gelecek olursak eğer, evet bir çok kişi promosyonlara bakıyor çünkü ; benzin her yerde aynı yada marka belli, onun için kişinin içinde "aynı benzin hiç yoktan hediyelisinden alayım" diye düşünüyor sanırım.

    Ben düşünürmüydüm ? hayır düşünmezdim. Çünkü ben biraz eski kafa bir adamım, sürekli aynı yerleri kullanıyorum genelde.
    A marka benzincinin B semtindeki istasyonu ile C semtindeki istasyonunda satılan benzinlerin birebir aynı kalitede olduğunu düşünmüyorum.

    Günümüzde belki çok yaşanmıyor ancak kısa süre öncesine kadar bir markanın herhangi bir yerdeki istasyonunun ceza aldığını ya da geçici olarak kapatıldığına tanık olmuşuzdur.

    Bu nedenle sürekli aynı yerden benzin almaya çalışmak hem arabanın ömrünü uzatır, hem sürücüye güven verir hem de promosyon açısından faydalı olur.

    Ama iş gereği veya farklı nedenlerden dolayı aynı istasyondan benzin almayan arkadaşlara göre öncelik promosyon olmamalıdır bence.

    Lakin araba sizin arabanız değilse, benzinide şirket ödüyorsa ve vicdanınız el veriyorsa promosyona bakabilirsiniz.
  • 25-10-2010, 14:38:56
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A marka benzincinin B semtindeki istasyonu ile C semtindeki istasyonunda satılan benzinlerin birebir aynı kalitede olduğunu düşünmüyorum.

    Günümüzde belki çok yaşanmıyor ancak kısa süre öncesine kadar bir markanın herhangi bir yerdeki istasyonunun ceza aldığını ya da geçici olarak kapatıldığına tanık olmuşuzdur.

    Bu nedenle sürekli aynı yerden benzin almaya çalışmak hem arabanın ömrünü uzatır, hem sürücüye güven verir hem de promosyon açısından faydalı olur.

    Ama iş gereği veya farklı nedenlerden dolayı aynı istasyondan benzin almayan arkadaşlara göre öncelik promosyon olmamalıdır bence.

    Lakin araba sizin arabanız değilse, benzinide şirket ödüyorsa ve vicdanınız el veriyorsa promosyona bakabilirsiniz.
    Kesinlikle söylediklerine harfi harfine katılıyorum. Öyle de yapıyorum. Birde eğer başka bir yerden benzin alacaksam, bunun yoğun trafik olan bir yerden olmasını tercih ediyorum. Yani o benzinlikle sürekli bir silkulasyon olması lazım benim için... Sonuç olarak verdiği bardak 2 lira benim arabam 22 bin lira
  • 25-10-2010, 15:47:52
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bekletilmeyi hiç sevmiyorum.bu sorun nedense hep opette başıma geliyor.

    promosyonlarda az ama öz olabilir. her defasında poşet çay vericeğine kupon biriktirt çaydanlık ver.
  • 25-10-2010, 16:09:18
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Kaliteli ve sorunsuz hizmet/ürün
  • 25-10-2010, 16:11:42
    #23
    Promosyonlar (öyle ahım şahm birşey değil bence)

    Kaliteli ve sorunsuz hizmet/ürün (kalite bazında oranlar farklı değil)

    Güleryüzlü, alakalı personel (o gün belkide morelimi yerine getirebilir) morelim bozuksa bu sebepten dolayı

    (Güleryüzlü, alakalı personel)
  • 25-10-2010, 16:25:20
    #24
    Benzinciler şöylemi düşünüyor acaba..

    Müşteri zaten ben hediye versemde benzin alıyor , Vermesemde alıyor.. niye boşuna masraf yapım diye mi düşünüyor acaba

    (İşinin Hakkını Vermesi , işini Kaliteli yapması benim için yeterli hafifte güler yüzlü olsa yeter..)
  • 25-10-2010, 16:36:23
    #25
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anketin gidişatı dikkatimi çekti. Promosyonlar seçeneğine oy veren arkadaşlara sormak istiyorum. Sürekli olarak araba kullanıyor musunuz ? Benzin istasyonundan alacağınız bir paket çay veya deterjan, arabanıza alacağınız benzinin kalitesinden daha mı önemli sizin için ? (Gerçekten merakımdan soruyorum. Herhangi bir polemik ya da tartışma ortamı olmadan fikirlerimizi ortaya dökelim.)
    Genelde benzini Petrol Ofislerinden aldığımız için hepsindeki ürün aynı.
    Güleryüz, asık surat pek farketmiyor zaten. Hoş pompacıyı gelin olarak almayacağız. Gördüğümüz 3 - 5 dakika.
    Geriye sadece promosyon kalıyor.
  • 25-10-2010, 16:36:56
    #26
    motosiklet kullanıcıları katılamazmı
  • 25-10-2010, 17:52:17
    #27
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    motosiklet kullanıcıları katılamazmı
    Tabii ki katılır başlığa yazmayı unutmuşum.
    Sizin de görüşlerinizi alayım o zaman?..