Benzinciler şöylemi düşünüyor acaba..

Müşteri zaten ben hediye versemde benzin alıyor , Vermesemde alıyor.. niye boşuna masraf yapım diye mi düşünüyor acaba

(İşinin Hakkını Vermesi , işini Kaliteli yapması benim için yeterli hafifte güler yüzlü olsa yeter..)