Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anketin gidişatı dikkatimi çekti. Promosyonlar seçeneğine oy veren arkadaşlara sormak istiyorum. Sürekli olarak araba kullanıyor musunuz ? Benzin istasyonundan alacağınız bir paket çay veya deterjan, arabanıza alacağınız benzinin kalitesinden daha mı önemli sizin için ? (Gerçekten merakımdan soruyorum. Herhangi bir polemik ya da tartışma ortamı olmadan fikirlerimizi ortaya dökelim.)
Genelde benzini Petrol Ofislerinden aldığımız için hepsindeki ürün aynı.
Güleryüz, asık surat pek farketmiyor zaten. Hoş pompacıyı gelin olarak almayacağız. Gördüğümüz 3 - 5 dakika.
Geriye sadece promosyon kalıyor.