Bir rezalet daha
Datacenter den disk arızası olan bir sunucu cumartesi günü bize gönderiliyor MNG ile ve MNG ye soruyoruz kargo nerde diye (Bugün pazartesi) bize istanbul dan kargo falan gelmedi diyorlar istanbul a soruyoruz biz kargoyu gönderdik diyorlar..
Alın deli olmayın.
MNG'den Uzak Durun.. Alternatif Lazım
59
●6.544
- 27-08-2007, 18:17:40Sen gel r10 da başlık aç koskoca MNG yi kötüle ondan sonra hizmet bekleNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osman senin arızalı kasayı topkapı suraltında satıyolar ucuzluk yapmışlar abi gel 20 mılyona bılgısayar dıyolar
- 27-08-2007, 18:19:31Üyeliği durduruldu@osman
deli olma diyen mi var ol sende
banada yok diyolardı ben gelen kargoları inceliyodum aha benim kargom diyodum sizde öyle yapın kargo yu oradan yazan angut mng çalışanı
şahabettin akca yerine şahabettin akça , şahin kaca , sebahattin , sahbetin vs.vs. gibi isimlerle göndermişlerdi kargoları - 27-08-2007, 18:20:33DHL bulunduğunuz yerde varmı bilmiyorum ama çok kalitelidir, olmadı ups

Herzaman saygılı ve naziktirler. - 27-08-2007, 19:55:50Misafirosman beyNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yazarken utanç duyuyorum ama ...
Bence artık MNG ile çalışmayın ..

Osman senin arızalı kasayı topkapı suraltında satıyolar ucuzluk yapmışlar abi gel 20 mılyona bılgısayar dıyolar
